حذف اکانت تلگرام بدون سیم کارت

يکشنبه 21 دی 1399
15:47
مریم

حذف اکانت تلگرام بدون سیم کارت چگونه است ؟

دیلیت اکانت تلگرام چگونه است ؟

برای حذف اطلاعات اکانت تلگرام خودتان آغاز باید وارد اکانت خود شده حذف اکانت تلگرام بدون سیم کارت و سپس به آدرس سایت حذف تلگرام مراجعه کنید.(روی این لینک کلیک کنید www.telegram.orgdeactivate ).در صورتی که این صفحه مفتوح نمی شود می تواند به دلیل فیلترینگ باشد .


در صفحه ای که با می شود ،شماره موبایلی که منظور حذف اکانت آن را دارید در کادر مربوط وارد کنید.برای مثال اگر شماره موبایل شما 09188765432 است ، صفر ابتدای عدد موبایل خود را بردارید و بجای آن از 98+ کاربرد کنید. به این صورت : 989188765432+ . سپس بر روی گزینه «Next» کلیک کنید.بعد از کلیک کردن بر روی گزینه «Next» در عرض چند ثانیه کدی یازده رقمی به اکانت شما ارسال خواهد شد.توجه داشته باشید که این کد برای شما «اس ام اس» نخواهد شد و حتما باید از قبل وارد اکانت تلگرام خودتان شده باشید .

کد ارسال شده را عینا کپی کرده و در تقدیر «Confirmation Code» وارد کنید. پروا داشته باشید که این کد دربرگیرنده حروف کبیر و حقیر است.بعد از وارد کردن کد ، بر روی گزینه «sign in» کلیک کنید.

در مرحله بعد و صفحه جدیدی که برای شما باز می شود تلگرام از شما علت حذف کردن اکانتان را سوال می کند که پاسخ شما به این سوال اصلا مهم نیست و می توانید هر چیزی در داخل کادر وارد کنید. حتی می توانید این کادر را خالی خلاص کنید.برای پیوستگی مراحل بر روی گزینه «done» کلیک کنید.

کادری برای شما باز خواهد شد که از شما می پرسد که «آیا مطمئن هستید که می خواهید اکانت تلگرام خود را منزه کنید؟» و شما باید بر روی گزینه «Yes, delete my account» که به رنگ قرمز مشخص است ، کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه ، اطلاعات موجود در اکانت تلگرام شما برای دائم حذف شده و دیگر قابل بازیابی نیست .

دیلیت اکانت تلگرام زرین چگونه است ؟دیلیت اکانت تلگرام زرین چگونه است ؟


2 ) دیلیت اکانت تلگرام زرین چگونه است ؟

تلگرام زرین از اطلاعات و امکانات تلگرام اصلی استفاده می کند و برای «دیلیت اکانت تلگرام طلایی» دقیقا باید مشابه مراحلی که شرح دیتا شد اقدام کنید و طریق متفاوتی هستی ندارد.


3 ) دیلیت اکانت تلگرام پلاس چگونه است ؟

این نرم انگیزه ها نیز از طریق همان مراحلی که شرح داده شد قابل حذف است .


4 ) دیلیت اکانت تلگرام ایکس X چگونه است ؟

تلگرام ایکس به چهره رسمی توسط خویش کمپانی تلگرام تولید شده است و مراحل دیلیت آن هیچ تفاوتی ندارد


5 ) بعد از پاک کردن تلگرام چگونه می توانم پیام های خصوصی خود را بازیابی کنم ؟

هیچ روشی برای بازیابی پیام هایتان وجود ندارد .


6 ) پس از حذف ، چطور می توانم مخاطبین خود را بازیابی کنم ؟

تمام مخاطبین و اطلاعات آنها بعد از حذف تلگرام برای همش از بین خواهند رفت و هیچ روشی برای بازیابی فهرست مخاطبین قبلی شما وجود ندارد و دوباره باید از نخست مخاطبین خود را ایجاد کنید.


7 ) من مدیر کانال بودم و پس از دیلیت اکانت تلگرام ، به کانال دسترسی ندارم . چه کنم ؟

هیچ روشی برای دسترسی دوباره به دسته مدیریت کانال وجود ندارد . با حذف تلگرام ، شما از تمام کانال ها ، دسته ها و ربات ها بیرون خواهید شد و روشی برای بازیابی اطلاعات آن وجود ندارد.حتی اگر خود شما مدیر آن کانال ها و احزاب باشید.


دیلیت اکانت تلگرام ایکس X چگونه است ؟دیلیت اکانت تلگرام ایکس X چگونه است ؟


8 ) من بعد از حذف تلگرام ، نمی توانم مجدد ثبت اسم کنم . چرا؟

در برخی از موارد با سپریدن مراحل بالا و دیلیت اکانت ، شدنی است چند ساعت تا چند روز شما امکان ساخت اکانت جدید با همان عدد را نداشته باشید. برای ساخت مجدد اکانت ، بعد از چند روز مجدد امتحان کنید.


9 ) دیلیت اکانت تلگرام بدون کد چگونه است ؟


هیچ روشی برای این کار هستی ندارد و شما حتما باید به کدی که توسط تلگرام ارسال می شود دسترسی داشته باشد .


10 ) برنامه حذف تلگرام چه نام دارد ؟

تاکنون هیچ برنامه ای برای این پیشه نوشته نشده است و برای حذف‌ ، حتما باید از راه مراحلی که اشاره شد ،اقدام کنید.


11 ) چطور بدون دسترسی به تلگرام می توانم اکانتم را حذف کنم ؟

این باره امکان ندارد و حتما باید به اکانت خویش دسترسی داشته باشید .


12 ) حذف اکانت تلگرام بدون سیم کارت چگونه است ؟

در صورتی که به سیم کارت خویش دسترسی نداشته باشید ولی اکانت تلگرام شما بر روی کامپیوتر و یا گوشی شما پرکار باشد به راحتی می توانید «دیلیت اکانت تلگرام» را اتمام دهید زیرا کد ، به اکانت شما ارسال خواهد شد و اس ام اس نمی شود.


13 ) من سیم کارتم را واگذار کردم اما اکانت تلگرامم را حذف نکردم . چه کنم ؟

قبل از واگذاری سیم کارت حتما باید تمام اطلاعات اکانت را از راه روشی که در ابتدای مطلب روشنگری دیتا شد حذف کنید. هیچ روشی برای حذف اکانت تلگرام بدون دسترسی به سیم کارت وجود ندارد.


[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تک سرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]