هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسر چی بخریم؟

يکشنبه 11 آبان 1399
11:27
مریم

انتخاب هدیه برای آقایان یکتا از کاستی هاییه که موقع خرید هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه ازدواج و خلاصه خرید هر هدیه پسندیده برای اقایان بهش بر می خوریم. این نوشتار ۹ الی ایده بهتون پیشنهاد می ده الی هنگام خرید هدیه برای آقایون کارتون ساده تر بشه. این مقاله به درد کسایی می خوره که پیگیری هدیه برای شوهر شون یا هدیه برای دوست پسر شون یا هدیه برای نامزدشون هستند. بعد رهنمود می کنم اگر دنبال چند تا پیشنهاد جذاب هدیه برای آقایان هستید این نوشتار رو لغایت آخر بخونید.

هدیه برای آقایان

هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسر چی بخریم؟ هدیه برای آقایان به پنج دسته کلی تقسیم میشه که بنا به نسبتتون با مردی که می خواید برای هدیه بخرید یا میزان صمیمی بودنتون می تونید گزینش کنید. مثلا به نظرم اگه توی سنه اول دوستی یا آشنایی با مردی یا پسری هستید خیلی سراغ هدیه های خنده دار و بامزه نرید. هر وقت آنقدر خودمانی شدید که تونستید باهم شوخی کنید می تونید از این هدیه هم بهره‌گیری کنید.

دسته اول: کادوهای شخصی

اگر می خواید یه روز به یادماندنی و خاطره ساز داشته باشین کوشش کنید یک هدیه خاص بدید. چطوری یه هدیه ویژه و شخصی می شه؟ وقتی اسم یا عکس یا تکیه کلام مرد باره علاقتون روی هدیه باشه اون هدیه تبدیل می شه به یک هدیه خاص.


هدیه سورپرایز برای پسر ها

دلم می خواد حکایت یگانه از دوستام رو براتون تعریف کنم. برادر پسر یکی از دوستای من گیتاریست خیلی احسان بود پس دوستم براش یه گیتار خوب خرید اما روی گیتار اسمش رو همراه یک جمله کوتاه به یادمانی نوشت. اون پسر انقدر از هدیه خوشش اومد تا به حال انقدر دلشاد ندیده بودمش.

مطمئنم با این حکایت کلی ایده باحال توی ذهنتون می یاد. لیوان، تیشرت، ساعت، بالش و…. خیلی چیزهای دیگه رو می تونید تبدیل به یک هدیه ویژه برای آقایون کنید.

دسته دوم: هدیه های رمانتیک

هدیه رمانتیک دائم خوبه و جواب می ده. هدیه های رمانتیک هدیه های مختصر هزینه و عاشقانه ای هستند که می تونید به اقایون هدیه بدید. مثلا روانیدن تقسیم گل به شرکت یا محل کارشون، شکلات و…. در این گونه هدیه ها تزئین کردن و خوشگل بودن بسته بندی خیلی مهمه. یکتا از بهترین گزینه ها نقاشی روی شکلاته که میتونید از این لینک یا کلیک روی عکس اقدام به خرید کنید

شکلات هدیه سورپرایز برای آقایان


دسته سوم: چیزهایی که مردها لازم دارند

شلوار ، پیراهن، کیف، کفش چیزهایی اند که یک فوت شد دائم بهشون احتیاج داره. می تونه پیشنهاد نکوداشتن برای هدیه برای آقایان باشه.

دسته چهارم: هدیه های سرگرم کننده

اگر تعقیب هدیه مناسب برای دوست پسر یا شوهر تون می گردید این نوع هدیه خیلی خوبه . هی چی بهتر از این نیست که چیزی رو هدیه بدید که فوت شد مورد علاقه تون دوستش داره. مثلا اگر خیلی به تناسب اندام و هیکلش اهمیت می ده می تونید براش پودر های پروتئین یا وسایل ورزشی بخرید اگر عاشق بازی های کامپیوتریه می تونید براش یه بازی جدید بگیرید. اینطوری نشون می دید که چقدر به علاقه های اون توجه می کنید.


hobby-gift-for-men

دسته پنجم: هدیه های خنده دار و بامزه

خیلی جذابه که هدیه ای بدید که خنده رو روی لب ها بیاره. هدیه ای که با یه جور شوخی به اتفاق باشه دم دستی ترینش احتمالاً این عروسک های کوچیکی باشه که مانند سوسکه. وای من خودم یه بار در بی گمان مرگ ترسیدم ولی بعدش خندم گرفت. هیچ وقت فراموشش نمی کنم.

حتما خودتون خیلی ایده توی ذهنتون دارید برای همین هم من فقط چندتاشو می گم الی ذهنتون رو منفجر کنم با ایده ها لغایت انتخابتون باز تر بشه. دیگه ایده هایی مثل کیف و لیوان ماگ لنز رو نمی خوام جزو تقسیم بندی مون بذاریم چون دیگه خیلی تکراری شدن. هدیه هایی که برای فوت شد ها ( شوهر – کاندیدا – اخ پسر – برادر – پدر ) توصیه میشه.

ایده شماره یک:

ماشین ریش تراش و وسایل اصلاح صورت


surprise-gift-for-men

ایده شماره دو:

بلوتوث اسپیکر یا اسپیکر قابل حمل (اسپیکر پرتابل بلوتوث)

همه مردها عاشق تکنولوژی اند. مخصوصا اگر این فناوری مربوط به موزیک هم باشد. اسپیکرهای قابل حمل این قابلیت رو دارن که یک صدای با کیفیت و بدون نویز رو برامون توزیع کنن و ما رو از شر سیم های اضافی رها کنند.

به عقیده میرسه این ایده نکویی برای هدیه برای آقایان است. کی از این هدیه بدش مییاد؟

Bluetooth-Speaker-for-boys

ایده شماره سه:

ست عطر و اسپری و مام

این ست خیلی هدیه خوبیه به شرطی که برای یک مارک معروف باشه. توی ایران هم که همه درگیر برند ان. پس بهتره اگه آدیداس هم نخریدید مفتوح یه مارک خوب دیگه بگیرید

Adidas-Deep-Energy-gift-set_2ایده عدد چهار:

ویدئو نورافکن ویو سونی view sony

وای وای وای عالیه این هدیه. کل چی اختصاصی میشه باهاش. دیگه بشینیم فیلم های اختصاصی خودمونو ببینیم. اتاق رو می نماییم سینما و حالشو می بریم. خوش به حال هر کی از اینا بگیره.

Projector-gift-for-mensایده عدد پنج:

شکلات سورپرایز پرنسلین

شکلات پرنسلین ایده ای شیک و رمانتیکه برای هدیه برای آقایان. کل جای جهان بهم دیگه شکلات هدیه میدن. شکلات دائم جواب میده. می تونید این شکلات خوشگل رو برای هرکسی که میخواید بفرستید و غافلگیرش کنید.

برای خرید این هدیه برای مردان از فروشگاه اینترنتی پرنسلین روی عکس کلیک کنید

[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تک سرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]